Tayland Günlükleri-Pattaya Giriş

 Pattaya Giriş

     Dananın kuyruğunun kopacağı yere geldik. Pattaya anlatılan kadar var mı ? Hem var hem yok tamamen nasıl takıldığınızla alakalı. Dünyanın açık genelevi mi? Evet kesinlikle öyle. Gelmeden önce sadece Walking Street var sanıyordum ama neredeyse şehrin her sokağında beer barlar ve go go barlar bulmak mümkün.


Meşhur Pattaya

      Beer bar ne? Beer bar içerisinde çalışan kadınlar var ve isterseniz yanınıza çağırıyor ve onlara da içmek istediklerini ısmarlayabiliyorsunuz. Hoşunuza gider ya da kadınla anlaşırsanız mekana ayrı bir para ödüyorsunuz. Buna barfind deniyor. Kadına da tabi sizinle geldiği için ayrı bir para ödüyorsunuz. Bence baya masraflı bir yol. Buraya genelde  Avrupalı yaşlı turistler ya da Hintliler geliyor .
    Hint erkeklerine ayrı bir parantez demiştik. Bu adamlar en az üç en çok sonsuz sayıda bir arada dolaşıyorlar. Ben tek başına hareket eden Hint erkeği görmedim.Bu arada happy hourlarda beer barlarda bira çok ucuz ve bazısı plaj  kenarında ve manzara güneş batarken efsane oluyor. Siz istemezsenizde kimse gelip sizi rahatsız etmiyor.

   Go-go bar nedir ?

          Striptiz kulüplerin aşmış hali. Ben ilk gittiğimde girmedim ama ikinci gidişte Taylandlı bir kız arkadaşımla gittim. Bir insan aman aman nereye geldim diyecekse bu kesinlikle go-go barlar için olmalı.  İçeride en az 20-30 çırılçıplak kadın. Kim ne yapıyor belli değil. Kimisi dans ediyor, kimi birbiriyle sevisiyor, kimisi çok  içmiş ağlıyor. Kafanızı çevirince her an burnunuzun ucunda çıplak kadın bedeni görmeniz olası.


Pattaya plajı yüzmek için uygun değil ve suyu kirli deniyor. Buna rağmen denize girenler mevcut

       Şimdi beni Pattaya da bunlardan çok etkileyen Pattaya'da iş yapan buraya yerleşmiş ya da kısa süreli tatile (sadece Pattaya'yı görmeye gelen) adamların profili.
        Bu adamlar yer altı edebiyatında, psikolojik gerilim romanlarında yer alan karakterler. Hakan Günday'ın  Kinyas ve Kayra, Piç kitabında ki karakterler.  Bu adamları al Gemide filmine koy sırıtmazlar. Boksörden, Kaptandan ,Kamilden farksızlar. Hepsine ayrı film çekilebilecek orijinal adamlar.
     

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Angkor Wat:Dünyanın En Büyük Dini Mabedi

ATiNA